Vyjadrenie k novému vzhľadu mapy

MatthewFOX

Administrátor
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
193
Vyjadrenie k novému vzhľadu mapy

Vážení hráči,

sme si vedomí toho, že nedávna úprava stránky s mapou so sebou priniesla množstvo otázok, týkajúcich sa novej grafiky mapy. V tomto vyjadrení by sme sa chceli venovať tomu, aby sme vám lepšie vysvetlili naše rozhodnutie a priblížili vám naše dôvody pre najnovšie zmeny mapy.

Počas rozhodovania sa pre nový dizajn mapy sme sa pozerali najmä na jeden z najkľúčovejších dôvodov - technickú stránku veci. Chceli sme, aby bola mapa v hre zjednotená. Predtým, v prípade, že sme urobili čo i len nepatrnú zmenu na stránke s mapou, táto ovplyvnila viacero štýlov mapy a my ju museli na každom jednom z nich dodatočne dolaďovať. S novou zjednotenou a jednotnou mapou bude teda omnoho jednoduchšie upravovať mapu na prehliadačovej i mobilnej verzii zároveň. Urýchli to tiež implementáciu nových funkcií či dodatočnú úpravu tých existujúcich. Sprístupní to zároveň nové možnosti, čo všetko sa dá robiť s mapou do budúcnosti. A, samozrejme, by odteraz malo byť omnoho rýchlejšie zapracovávanie vašich nápadov či pripomienok do hry.

V súčasnosti preto trváme na našom rozhodnutí mať v hre iba jednu verziu mapy, avšak vaše komentáre budeme prirodzene brať do úvahy i naďalej.

Zmeny v rozlíšení mapy nemusia byť na prvý pohľad viditeľné, hlavne ak hráte na prehliadačovej verzii či na zariadeniach s menšou obrazovkou. Sme však radi, že odteraz hra vyzerá lepšie aj na monitoroch s veľkým rozlíšením a tiež na mobilných zariadeniach s väčším displejom. V mobilnej verzii máte možnosť si mapu približovať, pričom táto sa už nebude rozmazávať a zachová si svoj ostrý a dobre vyzerajúci vzhľad. A keďže predpokladáme, že rozlíšenie na zariadeniach sa bude v budúcnosti ešte zväčšovať, považujeme za dôležité, aby držali Divoké kmene krok s dobou aj po 15 rokoch od ich prvého spustenia.

Nakoniec nám tiež ide o pohľad v rámci histórie: Celý náš tím miluje Divoké kmene a ich dlhoročný vplyv na herný priemysel, nielen v rámci InnoGames, ale tiež v rámci hráčov z celého sveta. Chceli sme preto, aby bola v hre nastavená mapa, ktorá by vychádzala z pôvodných modelov, pričom by zostávala stále technicky moderná - čím by sa vrátila späť k svojim koreňom. Aj to je dôvod, prečo sme sa uchýlili skôr k prepracovaniu našej klasickej mapy.

Dúfame, že sme aspoň trochu osvetlili vzniknutú situáciu a vysvetlili, prečo bol vzhľad mapy zmenený.
Budeme radi, ak s nami budete aj naďalej zdieľať vaše názory a ak by ste mali konkrétne nápady, ako vylepšiť novú mapu, podeľte sa s nimi v diskusnej téme!

Ďakujeme a prajeme vám všetko len to najlepšie.
Tím Divokých kmeňov a InnoGames
 
Naposledy upravené :