DeletedUser
Hosť
Keď pošlete útok na akúkoľvek dedinu, tak vám napíše kedy tam presne dorazí.
Keď ale príkaz zrušíte, tak sa vráti o čas, ktorý bol na ceste, ALE v rovnakej milisekunde ako tam mal pôvodne doraziť. Je to pohodový spôsob chytania šľachty ak ste počas útoku online
1.V nádvorí si dáme všetky obranné jednotky útočiť na nejakú dedinku, zatiaľ nepotvrdzujeme
2.Otvoríme si druhé okno s náhľadom napádanej dediny
3.Keď odpočet príchodu prvého útoku dosiahne 19 minút pošleme jednotky na dedinu
4.Opakujeme až kým sa netrafíme do žiadanej milisekundy, posielame keď ostávajú celé minúty alebo aspoň párne časy
5.Keď odpočeť dosiahne polovicu (pri 10 minútach je to 5 minút ap.) tak útok odvoláme
Nezabudnite si obnoviť serverový čas v okne náhľadu pomocou kliku na názov dediny, nie cez Obnoviť Stránku. Pokúste sa vyhnúť pripojeniu s vysokým pingom.
VEĽA ŠŤASTIA !!
Keď ale príkaz zrušíte, tak sa vráti o čas, ktorý bol na ceste, ALE v rovnakej milisekunde ako tam mal pôvodne doraziť. Je to pohodový spôsob chytania šľachty ak ste počas útoku online
1.V nádvorí si dáme všetky obranné jednotky útočiť na nejakú dedinku, zatiaľ nepotvrdzujeme
2.Otvoríme si druhé okno s náhľadom napádanej dediny
3.Keď odpočet príchodu prvého útoku dosiahne 19 minút pošleme jednotky na dedinu
4.Opakujeme až kým sa netrafíme do žiadanej milisekundy, posielame keď ostávajú celé minúty alebo aspoň párne časy
5.Keď odpočeť dosiahne polovicu (pri 10 minútach je to 5 minút ap.) tak útok odvoláme
Nezabudnite si obnoviť serverový čas v okne náhľadu pomocou kliku na názov dediny, nie cez Obnoviť Stránku. Pokúste sa vyhnúť pripojeniu s vysokým pingom.
VEĽA ŠŤASTIA !!
Naposledy upravené moderátorom: