Nová verzia Vysvetlenie noviniek 8.0

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
info1nv.png


Vážená herná komunita,


S novou hernou verziou, 8.0, vám prinášame množstvo zaujímavostí a
vylepšení, ktoré môžete v hre objaviť. Že neviete, čo všetko sme si pre vás
pripravili? V tejto téme nájdete stručný prehľad všetkých zmien, ktoré na
vás v hre čakajú.


Všimli sme si, že čím sú svety staršie, tým sa viac zväčšujú aj kmeňové
oblasti, častokrát do takých rozmerov, že minimapa je pre ne príliš malá a
mapa sveta zase veľmi veľká. Rozhodli sme sa preto umožniť zmenu veľkosti
minimapy. Teraz sa bude dať zväčšiť dokonca viac, ako dvojnásobne.

1%20mapa.jpg



Dostávate priveľa oznámení – desiatky, stovky... tisíce? Potom je naozaj
zložité, nájsť v tej hromade presne to, čo hľadáte. Kvôli častým
požiadavkám sme do Vášho okna s oznámeniami pridali niekoľko ďalších
filtrov. Stačí vybrať vhodné podmienky a nechať Vaše oznámenia, aby mizli,
alebo sa zjavovali, presne tak, ako sa Vám zažiada. Môžete dokonca
vyhľadávať konkrétne oznámenia - zadaním ich názvov!

1%20filtre.jpg


O ďalších novinkách sa dozviete nižšie.
Sledujte ďalšie zmeny verzie 8.0 a zostaňte správne naladení!
 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Pripravili sme pre vás druhú časť stručných noviniek, ktoré nájdete vo
verzii 8.0:



Pridali sme BB-kód [claim]. Keď doň vložíte súradnice konkrétnej dediny,
bude fungovať podobne, ako BB-kód [coord], s tým rozdielom, že pridá
informácie o nárokovaní dediny. Takže ak bude dedina nárokovaná, zobrazí
sa táto informácia spolu s nickom hráča, ktorý si ju nárokoval. Tento kód
bude možné používať v kmeňovom fóre a vo vlastných poznámkach.

2%20claim%201.jpg



Vzhľadom k veľkej obľube zoraďovania dedín v náhľadoch (podľa budov
alebo stupňov výskumu), sme sa rozhodli túto možnosť rozšíriť. Pridali sme
niekoľko ďalších kritérií, podľa ktorých môžete zoradiť svoje dediny. Teraz
budete môcť, mimo iného, zoraďovať dediny podľa počtu vojakov v
kombinovanom náhľade, alebo podľa miesta v sedliackom dvore v náhľade
produkcie.

2%20zoradenie.jpg


Keďže boli zverejnené všetky novinky a vylepšenia, ich komplexný
prehľad nájdete → V tejto téme
, kde sa nachádza všetko stručne
vypísané. Nižšie sú vysvetlené všetky zmeny v hráčskom prostredí,
ktoré nová verzia so sebou priniesla.

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Vylepšenie systému pozvánok

Je možné sa nechať pre daný svet zaznačiť do panelu predbežnej
registrácie, ako aj pozvať priateľov do určitého úseku mapy.
Nazýva sa to predregistrácia. Ako to funguje?

1) Zadajte v úvodnej stránke svoje prihlasovacie údaje (meno a heslo).

2) Kliknite na "Prihlásiť".

3) Zvoľte pod možnosť "Predregistrácia" pre daný svet.

Vorabreservierung-01.jpg


4) Na nasledujúcej stránke nájdete na pravej strane všetkých vašich
"starých známych" (bývalých členov kmeňa), ktorých môžete pozvať
pomocou kliknutia na možnosť "Pozvať", s ktorými chcete na zvolenom
svete hrať. Hráči sa potom ocitnú po spustení sveta v blízkosti vašej
začiatočnej dediny.

vorabreservierung-02.jpg


5) Môžete tiež vybrať konkrétneho hráča, tak, že napíšete jeho meno do
odpovedajúceho riadku v ľavej časti obrazovky. Je tu tiež možnosť pozvať
vášho známeho tak, že poznáte jeho e-mailovú adresu a napíšete ju do
odpovedajúceho poľa - príde mu potom pozvánka do hry.

vorabreservierung-03.jpg


6) V hneď nasledujúcom okne môžete napísať správu, ktorá sa danému
človeku pošle spolu s pozvánkou.

640px-Vorabreservierung-04.jpg


7) Akonáhle kliknete na možnosť "Pozvať", odošle sa pozvanie a vy budete
vidieť jeho aktuálny status.

voarbreservierung-05.jpg


8 ) Ak vás pozval nejaký hráč, obdržíte e-mail, v ktorom budete mať odkaz
na stránku, ktorá vás presmeruje na pozvánku. Tam ju môžete prijať alebo
zamietnuť.

3%20predreg6.jpg


9) Ak chcete pozvánku prijať/schváliť, kliknite na "Prijať".

640px-Vorabreservierung-06.jpg


10) Aktuálny stav vašich prijatých a odoslaných pozvánok môžete vidieť v
ľavom dolnom rohu.

640px-Vorabreservierung-07.jpg


Poznámka: Vaša dedina a dediny vašich priateľov, ktorých pozvete,
sa umiestnia hneď po začatí sveta a akýkoľvek výber smeru
(svetovej strany) neskôr nie je možný!

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Tajomstvá moci - ukončenie sveta

V rebríčku odteraz môžete nájsť kolónku "Tajomstvá", kde môžete vidieť
zoznam získaných, ako aj stratených Tajomstiev.

geheimnis-01.jpg


Dediny, v ktorých sa Tajomstvá nachádzajú, sú označené na mape:

geheimnis-02.jpg


...tiež v minimape:

geheimnis03.jpg


...a tak isto v mape celého sveta:

geheimnis-08.jpg


...označené malou vlajkou. Táto je, ako môžete vidieť na prvom obrázku,
žltá, keď dedina nepatrí žiadnemu kmeňu.
Tie, ktoré potom vlastní kmeň, majú modrú vlajku:
b5_blue.png


Ďalej nájdete rôzne informácie - či a kedy (a tiež aké) Tajomstvá
má daná dedina, na nasledujúcich miestach:


V informáciách o dedine:

geheimnis-04.jpg


V náhľade dediny:

geheimnis-07.jpg


V kombinovanom náhľade a v náhľade produkcie:

geheimnis-05.jpg


V nádvorí:

geheimnis-06.jpg


 

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Mapa: Kmeňový plánovač útoku


Členovia s právami zakladateľa, alebo vodcu kmeňa, môžu pracovať s
plánovačom útokov a plánovať útok na jednotlivého hráča, alebo všetkých
hráčov nejakého kmeňa. Je tiež možné robiť rozdiely medzi falošným (fake)
útokom, a ostrým.



Akonáhle je vytvorený plán útoku, je možné cieľ dedín jednotlivých hráčov
zobraziť priamo na mape a je vygenerovaný potrebný zoznam BB-kódov.


Poznámka: Každý člen kmeňa si môže nechať vytvoriť úplný zoznam
všetkých cieľov útokov, prípadne ich zobraziť.


1) Otvorte v ponuke mapy plánovač útokov, v ktorom označte možnosť
"Zobraziť plánovač útokov".

Poznámka: Akonáhle sa otvorí plánovač útokov, posúvanie sa po
veľkej mape pomocou myši je deaktivované (!) Na minimape je však
posúvanie mapy pri otvorenom plánovači útokov možné.


5%20planovac.jpg


2) Pre lepšie odlíšenie cieľov útokov jednotlivých členov kmeňa je možné
nastaviť konkrétnu farbu cieľovej dediny. A to tak, že kliknete na nastavenia
farieb.

5%20planovac%202.jpg


3) Vyberte danú farbu a potvrďte ju kliknutím na tlačidlo "Zmeniť označenie
a znovu načítať mapu". Okrem toho môžete tiež vybrať danú farbu
pomocou kódu RGB, kde môžete nájsť viac farieb.

5%20planovac%203.jpg


4) Hneď môžete zvoliť, či sa jedná v útoku na cieľovú dedinu o falošný
(fake) útok, alebo o útok ostrý. Ďalej môžete zvoliť a spýtať sa nejakého
hráča, aby vám na tento cieľ pomohol útočiť.

Kliknite teraz na mapu s cieľovými dedinami, ktoré sú teraz už farebne
odlíšené a na mape zreteľne viditeľné. Z technických dôvodov nie je
farebné označovanie dedín na mape funkčné v prehliadači InternetExplorer.
Tak isto sa zreteľne označilo, či bude dedina napadnutá falošnými (fake),
alebo ostrými útokmi.

5%20planovac%204.jpg


5) Ak chcete označiť ciele vašich útokov pre väčšiu oblasť, môžete toto
územie získať tak, že kliknete ľavým tlačítkom myši a toto pole jednoducho
natiahnete.

5%20planovac%205.jpg


6) Akonáhle pustíte kliknutie myšou, všetky dediny vo vybranej oblasti budú
označené farebnými symbolmi pre ostatných hráčov (tiež tu platí
nefunkčnosť pre InternetExplorer).

5%20planovac%206.jpg


7) Ak vytvoriť vidieť zoznam všetkých cieľov útokov spoluhráčov, kliknite na
možnosť "Exportovať ako BB-kód".

BB-kódy cieľových dedín, ako aj pridelenie daného hráča, ktorý
dedinu/dediny zaberá, uvidíte vo vyskakujúcom okne (pop-up).

5%20planovac%207.jpg


8 ) Ak chcete vytvoriť vyskakujúce okno (pop-up) iba s cieľmi určitých
hráčov, kliknite na ikonku zobrazenia značiek, nachádzajúcu sa za
príslušným nickom hráča.

5%20planovac%208.jpg


9) Cieľové dediny jednotlivého hráča môžete zrušiť, keď kliknete na
označenú ikonku za nickom konkrétneho hráča.

5%20planovac%209.jpg


10) V prípade ukončenia plánovania, kliknite na "Uložiť zmeny" a nakoniec na
"Zavrieť plánovač útokov".

5%20planovac%2010.jpg


11) Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať zobraziť
vlastný zoznam cieľových dedín a pomocou kliknutia na označenú ikonku si
môže nechať vytvoriť zoznam jednotlivých cieľových dedín členov kmeňa
spolu s BB-kódmi.

Zmena cieľových dedín na mape nie je možná, ak hráč nemá práva
zakladateľa, alebo vodcu kmeňa.

5%20planovac%2011.jpg


12) Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať poskytnúť
na mape tiež kompletný prehľad cieľových dedín, keď klikne na "Exportovať
ako BB-kód".

Ani tu nie je možné meniť ciele útoku, ak nemá hráč práva k tomu potrebné.

5%20planovac%2012.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Mapa: Zväčšenie minimapy

Minimapa je teraz nastaviteľná až tromi spôsobmi.


1) Nastavenia → Nastavenia

6%20velkost%20mapy.jpg


V celkovom náhľade:

6%20velkost%20mapy2.jpg


3) Pomocou ťahania myši môžete vybrať konkrétnu veľkosť minimapy.

6%20velkost%20mapy3.jpg


Vykonané úpravy v bode 3 je možné zmeniť späť na základné nastavenia
pomocou bodov 1 alebo 2.

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Mapa: Možnosti zobrazenia

Možností zobrazenia mapy boli rozšírené a sú teraz samostatne
nastaviteľné.

Úplne navrchu sa nachádza nastavenia zobrazenia viery.

7%20zobrazenie.jpg


Politická mapa ponúka nasledujúce možnosti voľby (viď nižšie), k
výberovému menu sa dostanete pomocou kliknutia na malú šípku, s ktorou
ho môžete aj následne zatvoriť.

7%20zobrazenie2.jpg


Plánovač útokov je vysvetlený samostatne TU.

7%20zobrazenie3.jpg


Ďalšie nastavenia, ktoré ponúka výberové menu, sa po rozbalení zobrazia
pomocou okna (Pup-Up). Môžete sa tam dostať kliknutím na
malú šípku, a tak isto s ňou aj celé výberové menu zatvoriť.

7%20zobrazenie4.jpg


Centrovanie mapy je vždy nastavené na dedinu, v ktorej sa nachádzate.
Niektorí však často chceli centrovať mapu bližšie k nepriateľovi či podobne.
Aby bolo možné hľadať na mape odpovedajúce územie, môžete teraz
nastaviť ľubovoľné súradnice, na ktoré sa mapa automaticky vycentruje, ak
urobíte nasledujúce...

Otvoríte menu pomocou kliknutia na možnosť v ňom:

7%20zobrazenie5.jpg


A vložte ľubovoľný bod, na ktorý chcete mapu vycentrovať. Po pridaní
môžete tieto body kedykoľvek upravovať či mazať, keď tieto súradnice
napríklad už ďalej nepotrebujete.

Pomocou kliknutia zaznamenaný bod sa tento na vašej mape vycentruje.

7%20zobrazenie6.jpg


Ďalej môžete v možnostiach zobrazenia tiež nastavovať veľkosť mapy či
minimapy.

7%20zobrazenie7.jpg


 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Mapa: K rezervovanej dedine pridaný tag kmeňa


Keď sa dostanete na informácie o konkrétnej dedine, okrem iného tu tiež
môžete vidieť pri prezývke hráča, ktorý si dedinu rezervoval, aj kmeň,
ktorého je aktuálne členom.

V Pop-Up okne na mape:

stammestag-pop-up.jpg


A v informáciách o dedine:

8%20tag%202.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Vojny: Pozvať kmeň

Chceli by ste vyhlásiť niekomu vojnu, spoločne so spojencami? Teraz je
možné pozvať do vojny aj ďalšie kmene. Po prijatí pozvánky kmeňom sa v
štatistikách vojny zobrazia ďalšie štatistiky.

Pre pozvanie kmeňa do konkrétnej vojny urobte nasledujúce:


1) Pod ponukou "Prebiehajúce vojny" máte možnosť nastaviť "Pozvať kmeň
ako podporu".


9%20vojny1.jpg


2) Teraz pridajte názov kmeňa (tag), ktorý chcete pridať do vojny, následne
to potvrďte pomocou tlačidla "OK".

9%20pozvat%202.jpg


3) Všetci hráči pozvaného kmeňa dostanú oznámenie o tomto pozvaní.

9%20pozvat%203.jpg


Toto oznámenie vyzerá takto:

9%20pozvat%204.jpg


5) Po kliknutí na "Vojna" bude:

- hráč bez potrebných práv presmerovaný na náhľad vojny, bez toho, aby
ju mohol prijať či zamietnuť.

- hráč s potrebnými právami presmerovaný na náhľad vojny, následne bude
mať tiež možnosť rozhodnúť sa, či sa kmeň pri vojne bude spoluúčastniť,
alebo túto pozvánku odmietne.

9%20pozvat%205.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Vojny: Vojnové štatistiky

V štruktúre vojnových štatistík prišlo k zmenám, napríklad bol, okrem iného,
pridaný nový graf.


Prebiehajúce vojny

10%20vojny%201.jpg


Pomocou odkazu "Zobraziť štatistiky" môžete zobraziť rôzne štatistiky.

10%20vojny2.jpg


Nové sú napríklad oveľa prehľadnejšie informácie, ktoré vám môžu opäť zobraziť celý obsah vyhlásenia vojny.

10%20vojny%203.jpg


Novinkou je tiež možnosť filtrovať konkrétne vojnové štatistiky.

10%20vojny%204.jpg


Pridaný bol aj líniový diagram, v ktorom vidíte priebeh vojny.

10%20vojny%205.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Vojny: Nastavenia filtra

Vo vojnových štatistikách je teraz možnosť zadávať rozličné kritériá pre
filtrovanie.


1) Funkcie filtra sú:

- Zobrazenie všetkých kmeňov,
- Zobrazenie vlastného kmeňa,
- Zobrazenie spojencov.

Tiež je tu možnosť zobrazenia iba aktívnych členov kmeňa, ktorí bojujú.

11%20filter%201.jpg


2) Teraz je tiež možnosť filtrovať štatistiky pre konkrétne časové obdobie.

Pomocou kliknutia na vstupné pole môžete určiť v kalendári dátum "od" a
"do", kde si nastavíte požadovaný dátum či časové rozmedzie.

11%20filter%202.jpg


3) Nastavenia filtrov sa ukladajú na účet, takže pri znovuotvorení štatistík -
napríklad len pre zobrazenie dát s viditeľnosťou vlastného kmeňa - bude
tento filter už vopred nastavený.

Ak chcete nastavenia filtra zmeniť, jednoducho kliknite na "Zmeniť filter".

11%20filter%203.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Vojny: Rebríček


V rebríčku môžete teraz nájsť rebríček kmeňových vojen.

12%20rebricek%201.jpg


12%20rebricek%202.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Vojny: Oznámenie po ukončení vojny


Ak sa vojna skončí, dostanú všetci zúčastnení hráči oznámenie.

13%20koniec%201.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Náhľady: Väčšinu stĺpcov je teraz možné zoradiť kliknutím


Väčšinu stĺpcov môžete teraz zoraďovať jednoduchým kliknutím.

V "Kombinovanom náhľade":

Je možné zoradiť všetky označené stĺpce pomocou kliknutia na nadpis
"Dedina", alebo na ikonky pre sedliacky dvor, jednotlivé jednotky, alebo na
trhovisko.

14%20zoradenie%201.jpg


Napríklad tu - zoradenie špehov:

14%20zoradenie%202.jpg




Cez náhľad "Produkcia":

Je možné zoradiť stĺpce pomocou kliknutia na možnosti: "Dedina", "Bodov",
"Sedliacky dvor", alebo "Sklad".

14%20zoradenie%203.jpg


Napríklad: Zoradenie podľa bodov dediny:

14%20zoradenie%204.jpg



Náhľad jednotiek:

V náhľade prichádzajúcich alebo odchádzajúcich jednotiek je teraz možné
zoraďovať všetky stĺpce.

Pamätajte však na to, že zmena zoradenia v náhľade prichádzajúcich
jednotiek sa už viac nebude dať vrátiť do pôvodného stavu, takže sa môže
stať, že prichádzajúci útok "zmeškáte"!


Náhľad prichádzajúcich jednotiek:

14%20zoradenie%205.jpg


Náhľad príkazov:

14%20zobrazenie%206.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
Náhľady: Ďalšie filtre v náhľadoch pre skrytie záznamov

Ak je vojsko preč z dediny, alebo na prieskume/útoku, dajú sa teraz
"prázdne dediny" v náhľade jednotiek skryť.

1) Ak klikneme napríklad na náhľad jednotiek → Vojsko vonku,

- zaškrtnite možnosť "Skryť prázdne záznamy":

15%20filter%201.jpg


2) Obrazovka sa ihneď automaticky aktualizuje a skryjú sa všetky prázdne
položky.

15%20filter%202.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
BB-kódy: Kód [claim]

Nový BB-kód funguje rovnako, ako kód [coord], ale zobrazí okrem iného pri
súradniciach a odkaze na danú dedinu, aj meno hráča, ktorý si ju
rezervoval (ak je rezervovaná). Funguje v poznámkach a kmeňovom fóre.

Takéto rezervácie dedín v kmeňovom fóre prinášajú množstvo výhod,
napríklad, keď sa vloží celý zoznam dedín daného hráča, kde je potom
všetko po hromade. Doteraz sa museli tieto rezervácie ručne upravovať
priamo v téme. Ak vytvoríte zoznam dedín teraz, pomocou nových
BB-kódov, budú sa rezervácie aktualizovať priamo systémom.


Funkčnosť aktualizovania sa v poznámkovom bloku je trochu
komplikovanejšia, musíte ručne blok "Prepracovať" a potom "Uložiť", čím sa
to potom aktualizuje.

Používanie kódu:

1) Otvorte si napríklad fórum kmeňa a dajte odpovedať.

2) Vložte súradnice konkrétnej dediny.

3) Označte súradnice.

4) Kliknite teraz na tlačítko "Nárok".

16%20claim%201.jpg


BB-kód [claim] sa teraz automaticky doplní.

16%20claim%202.jpg


5) Uložte zmeny pomocou tlačítka "Uložiť".

Dedina bude teraz označená ako "Nárokovaná", spolu s menom hráča,
ktorý si ju rezervoval (ak si ju niekto rezervoval).

16%20claim%203.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
BB-kódy: Kód [unit] a kód [building]

V kmeňovom fóre, v poznámkach, v správach a v hráčskom profile môžete
používať nové BB-kódy pre jednotky a budovy.

Nižšie sú vysvetlené nové funkcie pre vkladanie týchto kódov.


1) Otvorte poznámkový blok a dajte "Prepracovať".

2) Pomocou kliknutia na tlačítka BB-kódu pre budovy otvoríte Pop-Up okno s
výberom ikonky budovy.

17%20BB%201.jpg


3) Zvoľte teraz tie budovy, ktoré si prajete vložiť, pomocou jednoduchého
kliknutia na ne. Za ne napíšte napríklad stupne výstavby.

17%20BB%202.jpg


4) Potvrďte položky pomocou kliknutia na "Uložiť". Teraz sa zobrazia budovy
pomocou ich príznačnej ikonky.

17%20BB%203.jpg


5) Podobne budete pokračovať aj pri vkladaní jednotiek.

17%20BB%204.jpg


17%20BB%205.jpg


17%20BB%206.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
SÚ/PnF: Prehľad oddanosti v prehľade správcu účtu


V správcovi účtu sa odteraz dajú zobraziť všetky dediny, ktorých oddanosť sa nachádza pod 100.

18%20odd%201.jpg


 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
SÚ/PnF: Čas príchodu obchodníka sa dá zvoliť a upraviť v obchodnom
správcovi


V Obchodnom správcovi môžete nastavovať čas príchodu obchodníka.


1) Vstúpte do obchodného správcu, vyplňte súradnice daných dedín.

2) Nastavte, aké suroviny by mali byť poslané.

3) Pod možnosťou nastavenia dňa a času zvoľte, ktorý deň, resp. ktoré dni,
majú byť suroviny zaslané a nastavte požadovaný čas príchodu surovín.

19obchod1.jpg


4) Potvrďte voľbu pomocou možnosti "Vytvoriť".

V rámci aktívnej obchodnej cesty teraz uvidíte tiež čas príchodu surovín.

19%20obchod%202.jpg



V obchodnom správcovi môžete tiež upraviť existujúcu obchodnú
cestu.


Chceli by ste napríklad pri nejakej obchodnej ceste zmeniť množstvo surovín
alebo čas príchodu?

1) Kliknite na príslušnú obchodnú cestu a dajte "Upraviť".

19%20obchod%203.jpg


2) Na nasledujúcej strane zvoľte požadované zmeny v obchodnej ceste.

19%20obchod%204.jpg


3) Tu sa teraz nachádza aj možnosť nastaviť množstvo surovín, ako tiež čas
príchodu obchodníkov.

Zmenu potvrďte kliknutím na tlačítko "Upraviť".

19%20obchod%205.jpg


4) V zozname obchodných ciest budete teraz môcť zobraziť obchodnú
cestu pre zmenenie.

19%20obchod%206.jpg

 
Naposledy upravené :

MatthewFOX

Komunitný manažér
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
235
SÚ/PnF: Zmeny a novinky v pomocníkovi na farmenie

V pomocníkovi na farmenie boli predstavené rôzne inovácie, ktoré by sme vám
radi v tomto príspevku predstavili.


1) Zobrazenie maxima surovín, ktoré môžu jednotky odniesť.

20%20farm%201.jpg



2) Kontrolná možnosť zobrazenia iba tých útokov, ktoré idú z danej dediny.

20%20pnf%202.jpg



3) Oznámenia o útokoch je možno mazať aj cez pomocníka na farmenie.

20%20pnf%203.jpg



4) Názvy dedín boli skrátené, teraz je možné vidieť len súradnice a kontinent.

20%20pnf%204.jpg



5) Bude uvedené, koľko surovín sa v cieľovej dedine nachádza/lo.

20%20pnf%205.jpg



6) Budú zobrazené aj posledne zistené stupne opevnenia v cieľovej dedine.

20%20pnf%206.jpg



7) Bude zobrazená aj vzdialenosť (v poliach) od aktuálnej dediny k cieľovej.

20%20pnf%207%20chybajuci.jpg



8 ) Ak podržíte kurzor na tlačítku A, B alebo C, zobrazia sa nasledovné info:
- aké jednotky sú poslané,
- nosnosť poslaných jednotiek
- dĺžka cesty k cieľu.

20%20pnf%208.jpg



9) Políčka "Čas" a "Vzdialenosť" je možné zoradiť pomocou kliknutia na ich
značku (nadpis).

20%20pnf%209%20chybajuci.jpg



10) Pri dedinách, na ktoré aktuálne posielate útok, môžete vidieť ikonku
útoku (pri názve konkrétnej dediny).

20%20pnf%209.jpg



11) Teraz je možné pri aktívnom pomocníkovi na farmenie, spolu s
prémiovým účtom, farmiť priamo z oznámení.

20%20pnf%2010.jpg

 
Naposledy upravené :
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore