Návod Zabudol som heslo / Niekto mi ukradol účet - Čo mám robiť?

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser2

Hosť
Zabudol som heslo / Niekto mi ukradol účet

0. Nahlásil/-a som hernej podpore, že mi niekto ukradol účet, ale tam ma ihneď odkázali sem a aj na tú tému o bezpečnom hesle. Prečítal/-a som si ju, ale nič z toho mi nepomohlo! Môžem napísať znovu na hernú podporu?

Áno, samozrejme môžete, opíšte svoj problém, ktorý máte, čo možno najzrozumiteľnejšie. Táto téma na fóre slúži len na čo najrýchlejšie vyriešenie prístupu na váš účet bez našej pomoci. Mnohokrát šetrí čas ako nám, tak i vám.


1. Zabudol/-la som heslo / Niekto mi ukradol účet / Moje heslo je neplatné - Čo mám robiť?

Nepanikáriť.

Zabudnuté/zmenené heslo sa dá poslať na e-mail a v prípade ukradnutého účtu sa každý účet vždy vráti pôvodnému majiteľovi (ak nám to oznámi), my to vždy prešetríme.

Čo môžete urobiť v takom prípade zabudnutého/zmeneného hesla, je toto:
Na úvodnej stránke nájdete odkaz "Zabudnuté heslo", pomocou ktorého si môžete nechať poslať heslo na svoj e-mail, ktorý ste zadávali pri registrácii do hry:

Prípadne použite tento priamy odkaz:
https://www.divoke-kmene.sk/page/recovery

Takisto na svojom e-maile máte možnosť do 14 dní zrušiť všetky zmeny (e-mailovej adresy, hesla). Čiže ak vám niekto zmenil e-mail, vždy si takú zmenu zrušte. Ak vám niekto ukradol účet, určite nám potom aj napíšte na hernú podporu, aby sme mohli potrestať daného hráča. Nezabudnite si samozrejme potom zmeniť svoje heslo na nejaké bezpečné.


2. Ale ukradli mi aj môj e-mail! / Niekto mi na účte zmenil môj pôvodný e-mail!

Ak ste stratili prístup na svoj e-mail, bohužiaľ vám už nemôžeme nijako pomôcť.

Ak vám niekto na účte len zmenil vašu e-mailovú adresu na inú, vždy takú zmenu môžete na pôvodnom e-maile zrušiť do 14 dní.



3. Ale ako vám mám napísať, odkiaľ, veď mi ukradli môj účet?

Jednoducho si založte nový účet, napíšte z neho na https://support.innogames.com/kb/TribalWars/sk_SK, vytvorte otázku/ticket, kde čo najzrozumiteľnejšie opíšete svoj problém.

Po vyriešení problému je ale nutné zrušiť tento novovytvorený účet (ak bol založený v tom istom svete, kde ste hrali), aby ste neporušovali pravidlá hry - každý hráč môže mať len jeden účet v každom svete. Nepíšte prosím cez kamaráta, rodinu, nemôžeme vám pomôcť cez účet iného hráča.



4. Ten, čo mi ukradol účet, mi tam spravil veľké škody, chcem náhradu!

Bohužiaľ, InnoGames nenahradzuje žiadne škody, ktoré vznikli na hráčskom účte. Každý hráč je za svoj účet a bezpečné heslo k nemu zodpovedný len sám. Na fóre si môžete prečítať tému o bezpečnom hesle: Bezpečné heslo, prípadne si vyhľadajte na internete články o bezpečnosti na internete.

Ďakujeme :sermiar:
 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore