DeletedUser
Hosť
V hre je niekoľko rôznych jednotiek.Pre interné výpočty sa jednotky v hre delia na tri základné celky: Pechota, jazda a luky.
Každá jednotka má svoje jedno útočné číslo, ktoré je nezávislé na type - je jedno na koho útočí vždy sa pre výpočty berie rovnaká hodnota. (v nápovede ikonka
)
Každá jednotka má svoje tri obranné čísla, proti každému typu útočnej jednotky /pechota, ...../ sa použije iné obranné číslo. Teda, proti rôznym typom útočných jednotiek je každá jednotka inak kvalitná v obrane - niekedy aj s radikálnymi rozidelmi.V nápovede (#1) zodpovedá obrane proti pechote stĺpec s ikonkou
a proti jazde
a proti lukom
.
Presné výpočty kdo a o koľko vyhrá sú zložité - obzvlášť pokiaľ útočí a bráni sa viac typov naraz. Záleží aj na ďalších bonusoch ako budovách (opevnenie, kostol v dosahu), paladinových veciach, morálke, šťastí, nočnom bonuse . Základný vzorec rozoberám v inom témate odkaz zatiaľne nefunguje, temá sa ešte spisuje/. Ale obecne platí , že podľa útočných čísiel sa dá už dopredu zhruba odhadnúť , ako si ktorá armáda proti ktorej obstojí ... (výrazne) lepšia / vyrovnaná / (výrazne) horšia.Pre presné testy slúži simulátor.
Každá jednotka má svoje jedno útočné číslo, ktoré je nezávislé na type - je jedno na koho útočí vždy sa pre výpočty berie rovnaká hodnota. (v nápovede ikonka
Každá jednotka má svoje tri obranné čísla, proti každému typu útočnej jednotky /pechota, ...../ sa použije iné obranné číslo. Teda, proti rôznym typom útočných jednotiek je každá jednotka inak kvalitná v obrane - niekedy aj s radikálnymi rozidelmi.V nápovede (#1) zodpovedá obrane proti pechote stĺpec s ikonkou
Presné výpočty kdo a o koľko vyhrá sú zložité - obzvlášť pokiaľ útočí a bráni sa viac typov naraz. Záleží aj na ďalších bonusoch ako budovách (opevnenie, kostol v dosahu), paladinových veciach, morálke, šťastí, nočnom bonuse . Základný vzorec rozoberám v inom témate odkaz zatiaľne nefunguje, temá sa ešte spisuje/. Ale obecne platí , že podľa útočných čísiel sa dá už dopredu zhruba odhadnúť , ako si ktorá armáda proti ktorej obstojí ... (výrazne) lepšia / vyrovnaná / (výrazne) horšia.Pre presné testy slúži simulátor.