Novinka Nový plánovač útokov - Pôvodný návrh

MatthewFOX

Administrátor
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
232
Vážení bojovníci!

Dnešným dňom vám s radosťou predstavujeme novinku, na ktorej v poslednom čase pracovali naši vývojári:

Nový plánovač útokov


Súčasný plánovač útokov bol veľmi nepraktický, takže nás už dlhší čas hráči žiadali o jeho prepracovanie.
Nakoľko sa nejedná o finálnu verziu, je možné, že budú v priebehu času niektoré detaily ešte doladené. Chceli by sme z plánovača urobiť skvelú pomôcku pre všetkých hráčov, takže nás veľmi zaujíma váš názor na túto novinku.

Zmeny v dizajne

001.png


Nový plánovač útokov bude rozdelený do troch kľúčových sekcií, do ktorých budete mať prístup rovnakým spôsobom, ako do súčasného plánovača. Tieto tri sekcie sú mapa, zoznam príkazov a zadávanie príkazov a zobrazia sa vtedy, keď na stránke mapy zaškrtnete možnosť "otvoriť plánovač útokov". Vďaka rozdeleniu na tri sekcie by sa malo zefektívniť využívanie jednotlivých častí plánovača bez zbytočných zmätkov.

Mapa

Mapa umožňuje hráčovi vybrať cieľové dediny priamo z mapy. Kliknutie na dedinu vloží jej súradnice do formulára pre zadanie príkazu - keď na dedinu kliknete ešte raz, z formulárasa automaticky odstráni. Pri dedinách, na ktoré sú naplánované nejaké príkazy, sa zobrazia špeciálne ikony, ktoré majú zlepšiť prehľadnosť. Jedna ikona je pre útoky, druhá pre falošné útoky a tretia pre podporu. Tieto ikony budú špecifické pre plánovať útokov, takže savám nebudú mýliť s ikonami, na ktoré ste zvyknutí. (Na obrázku sú použité dočasné ikony pre ukážku, ktoré budú ešte zmenené.)

002.png


Zoznam príkazov

Druhá sekcia nového plánovača útokov je zoznam príkazov. V zozname sa zobrazia príkazy, ktoré hráči zadali svojim spoluhráčom z kmeňa. Príkazy sa zobrazia v chronologickom poradí, a to od najnovšieho po najstarší. V zozname uvidíte názov, typ príkazu, ciele, čas útoku, pridelených hráčov a pridelené počty jednotiek. Hráči môžu upraviť príkazy tak, že kliknú na tlačidlo "upraviť", ktoré sa nachádza v pravom hornom rohu. Keď pridelení hráči dokončia príkaz, pri ich mene sa zobrazí zelená fajka ako potvrdenie, že poslali zadané útoky do vybraných cieľov. Je možné, že bude táto možnosť zobrazenia v budúcnosti nastaviteľná v nastaveniach súkromia/zdieľania u každého hráča.

003.png

Pre posielanie príkazov (útoku/podpory) existuje samostatná sekcia.​

Možnosť posielania príkazov sa hráčom zobrazí v ich nádvorí, kadiaľ môžu okamžite vidieť, ktoré útoky musia kedy a kam poslať. Stačí, keď kliknete na dedinu zobrazenú v zozname, čím sa automaticky vyplní formulár príkazu s požadovanými jednotkami a súradnicami cieľovej dediny. Potom stačí poslať príkaz tak, ako ste zvyknutí. Hráči môžu posielať príkazy z a akejkoľvek vlastnej dediny.

Ak hráč pošle správne počty jednotiek, je úplne jedno, či je útok alebo podpora poslaná z niekoľkých rôznych dedín. Keď je príkaz splnený, vedľa neho sa zobrazí zelená fajka, vďaka čomu budete hneď vedieť, že bol úspešne dokončený. X hodín po čase poslania príkazu zobrazeného v zozname sa príkaz automaticky zmaže z nádvoria hráča.


004.png

Formulár pre zadávanie príkazov

Posledná kľúčová sekcia nového plánovača útokov je formulár pre zadávanie príkazov. Hráči môžu pomocou neho zadať príkazy iným hráčom z vlastného kmeňa. Príkazy môžu síce pomenovať, ale ak tak neurobia, budú tieto automaticky očíslované (takže prvý zadaný príkaz bude pomenovaný ako Príkaz 1 a tak ďalej). Bude tiež možné pridať cieľovú dedinu ručne pomocou jej súradníc, ale omnoho rýchlejšie bude kliknutie na dedinu na mape, čím sa pridá do príkazu sama. Hráči môžu ďalej upresniť presné typy a množstvá jednotiek, ktoré potrebujú pre útok, podporu či falošný útok. Ak hráč neupresní počet niektorej z jednotiek, bude z príkazu automaticky vylúčená, takže ak napíšete 0, alebo nenapíšete nič, výsledok bude rovnaký.

Keďže hráči zadávajú útoky iným hráčom zo svojho kmeňa, ktorých dediny nemôžu upresniť, je možné nastaviť iba čas dopadu útoku - hráči, ktorí majú pridelené útoky, uvidia požadovaný čas pre poslanie útokov až vtedy, keď navštívia svoje nádvorie. Počas výberu pridelených hráčov môžete vyberať spoluhráčov z kmeňa zo zoznamu, alebo pomocou funkcie vyhľadávania.

Po pridelení sa príkazy zobrazia v zozname príkazov v plánovači útokov a tiež v nádvoriach pridelených hráčov. Čo sa týka nádvoria, zobrazené príkazy budú zmazané X hodín po ich stanovenom čase príchodu.

Hráči môžu zadať maximálne 50 cieľových dedín do jedného príkazu, avšak počet príkazov nie je obmedzený. Jedná sa o technické obmedzenie a nie je vylúčené, že sa v priebehu času ešte zmení. Najskôr však potrebujeme zozbierať dostatok údajov o tom, ako veľmi takéto obmedzenie ovplyvňuje reálne využívanie plánovača útokov. V neposlednom rade bolo obmedzenie zavedené preto, aby neboli zoznamy príliš dlhé a nesťažovali tak hranie.


005.png

Vaše názory?

Keďže by sme chceli, aby plánovač útokov používalo čo najviac hráčov, nový dizajn sa týka celého plánovača útokov a výrazne ho mení. Aj z toho dôvodu je pre nás potrebné, aby sme vedeli čo najviac vašich názorov a pripomienok! Pokiaľ by ste mali akékoľvek otázky, píšte nám do diskusnej sekcie k novému plánovaču útokov. Len tak budeme môcť plánovač vylepšiť a doladiť jeho nedostatky. Ďakujeme vám za spoluprácu!


S pozdravom,
váš tím Divokých kmeňov :sermiar:
 
Naposledy upravené :
Hore