- Reakčné skóre
- 232
Nový systém úloh!
Milé hráčky a milí hráči, chrabrí bojovníci a odvážni hrdinovia!
Zdá sa vám, že máte počas začiatku obmedzené možnosti stratégie? Myslíte si, že je váš štart lepší, než ten, o ktorom vám píšu herné úlohy?
Rozhodli sme sa toto obmedzenie zredukovať, uvoľniť niektoré nastavenia a umožniť vám mať viac slobody počas hrania!
O novom systéme úloh
Dnešným dňom vám predstavujeme novinku, ktorá sa prvýkrát objaví na jubilejnom svete 70!
Jedná sa o Nový systém úloh, ktorý vám v každom svete ponúkne možnosť jedinečného štartu.
Hlavné úlohy
V sekcii hlavných úloh sa zobrazia všetky herné úlohy, ktoré sa týkajú hry, ale ktoré nesúvisia s hernými udalosťami, úlohami od majstra či kmeňovými úlohami. Najväčšou zmenou je to, že môžete plniť viacero úloh naraz a každý z nich má svoj vlastný systém postupovania. Už sa nemusíte báť, že sa zaseknete na nejakej úlohe, kvôli ktorej nebudete môcť plniť tie ďalšie. Síce bude aj naďalej existovať niekoľko sérií úloh, ale namiesto jednej jedinej budete môcť plniť viacero naraz.
Kmeňové úlohy
Kmeňové úlohy sa menia každý týždeň a získate z nich nielen odmeny za dokončenie, ale tiež body prestíže pre váš kmeň. Vďaka tomu budete môcť pracovať spolu s vaším kmeňom na väčších cieľoch a zároveň sledovať svoj individuálny postup a úspechy! Úlohy zostanú také isté, na ktoré ste už zvyknutí.
Úlohy z udalostí
Keď bude aktívna herná udalosť, zobrazí sa vám prehľad úloh z nej. Aj v tomto prípade budú úlohy rovnaké, ako doteraz, takže sa zmení iba rozhranie. Na rozdiel od série hlavných úloh tu žiadna séria úloh nebude a ďalšie úlohy z udalosti dostanete až vtedy, keď splníte tie predchádzajúce. Ak od vás bude udalosť žiadať umiestniť sa na 100. - 50. - 25. či 10. mieste, najskôr musíte splniť prvú úlohu, aby ste mohli splniť tie ďalšie (nemôžete ich teda preskakovať). Ak herná udalosť bude pozostávať z dvoch rôznych sérií úloh, môžete samozrejme plniť súčasne obe série.
Úlohy od majstra
V novom systéme úloh sa budú nachádzať včlenené aj úlohy z výukového systému, teda úlohy, ktoré vám zadá váš majster.
Úlohy a ich plnenie bude fungovať rovnako, ako doteraz, takže aj v tomto prípade sa zmení iba rozhranie.
Okno s odmenami
Najväšia zmena oproti predchádzajúcemu systému úloh je však tá, že sme pridali úplne nové okno s odmenami! Starý systém obmedzoval postup pri stavaní budov, ak ste chceli odmeny vo forme surovín za dokončenie úloh. V novom systéme budete však dostávať suroviny za všetky budovy, ktoré vylepšíte. Ale pozor: Ak postavíte druhú hlavnú budovu na stupeň 5, už z nej nezískate ďalšie suroviny. Ďalšia výnimka je tá, že všetky začiatočné budovy sa tiež nerátajú do zoznamu odmien.
V prípade odmien existujú dve mechaniky. Prvá je tá, že dostanete určité množstvo surovín, keď dokončíte budovu. V tomto prípade sa môže jednať o rôzne množstvo jednotlivých surovín. A druhá je tá, že získate x% z ceny vylepšenia budovy naspäť, ak x% z ceny vylepšenia je viac, než prednastavené množstvo surovín. Najvyššia možná odmena je obmedzená pevne stanoveným množstvom.
Napríklad ak vylepšíte hlavnú budovu na stupeň 20, hodnota odmeny je 10 % → cena za vylepšenie hlavnej budovy (drevo) 7266; 10% z hodnoty 727 → to je viac, než 100 (prednastavené množstvo) → potom získate 727 dreva namiesto 100 dreva. Špeciálny prípad: ak pridáte do stavebného radu viac, než 5 budov, ich cena sa síce zvýši, ale vaša odmena sa o toto zvýšenie už navyšovať nebude.
Odmenu vo forme surovín získate v aktívnej dedine. Ak sa však stane, že by ste v sklade nemali dostatok miesta, zobrazí sa vám o tom upozornenie, takže o suroviny z odmeny neprídete. Všeobecne platí, že úlohy už samé o sebe vás už neodmeňujú automaticky surovinami, ale odomykajú pre hráčov ostatné odmeny. V mobilnej aplikácii nájdete odmeny pod profil - odmeny.
Pripomienky?
Pokiaľ máte otázky, pripomienky či akúkoľvek spätnú väzbu k novému systému úloh, veľmi radi sa ich dozvieme!
Niečo by ste chceli zmeniť či vylepšiť? Napíšte nám do komentárov v diskusnej sekcii na fóre! Ďakujeme
Váš tím Divokých kmeňov
Naposledy upravené :