Návod Nákup bodov cez bankový prevod

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser2

Hosť
Vážení hráči,
v tomto návode nájdete postup, ako funguje kúpa prémia cez bankový prevod.


1. Kliknete na tlačítko KÚPA v dialógovom okne Prémia.

Navodpb-1.png



2. Vyberiete spôsob platby "Platba prevodom". Pokračujete kliknutím na požadovanú peňažnú čiastku.

Navodpb-2.png



3. Buď sa vám zobrazí okienko, v ktorom budete musieť vybrať svoju banku, prípadne dodať nejaké ďalšie údaje; alebo sa vám priamo zobrazí okienko s informáciami potrebnými pre nákup, ako vidíte nižšie.

Navodpb-3.png



4. Prevod môžete vykonať buď cez internet banking alebo osobne v banke. Je to jednorázová platba, k ničomu sa nezaväzujete, ani si nič nepredplácate. Aby platba prebehla úspešne, musíte počas prevodu zadať presnú čiastku (nezaokrúhľovať) a pripísať variabilný symbol.



Pri akýchkoľvek problémoch s platbou alebo v prípade otázok neváhajte kontaktovať našu hernú podporu: https://support.innogames.de/login/to/game/staemme/market/sk

Variabilný symbol (VS) v prípade, že sa vám ukáže 12 čísiel:
Banky na Slovensku dovoľujú zadať len 10 čísiel ako variabilný symbol pre platbu. To nevadí, ako VS vašej platby stačí zadať prvých 10 čísiel zo zobrazeného VS, a do správy (informácie) pre príjemcu tam už zadajte všetky čísla toho zobrazeného VS. Pokiaľ sa vám zobrazilo napr. 9 miest, stačí zadať tie.

Platbu prevodom je možné vykonať za všetky dostupné tarify:

200 bodov
600 bodov
1500 bodov
5000 bodov
8500 bodov

Po vykonaní prevodu na účet, stačí teda len čakať, kým vám Prémiové body nabehnú na váš herný účet. Spracovanie platby trvá zhruba od 4 do 7 pracovných dní, záleží len od rýchlosti vašej banky.

Vyššie zobrazené údaje slúžia len na vykonanie jednej platby, ak si chcete ešte potom zakúpiť ďalšie body, je nutné znovu začať od bodu 1, aby ste získali nový variabilný symbol.


Ak vám zakúpené body neprídu ani po 7 pracovných dňoch, kontaktujte našu hernú podporu, kde vám určite pomôžeme a zistíme, kde sa stala chyba či zdržanie.
Určite vždy zadávajte správne údaje a takisto si uschovajte aj informácie o uskutočnenom prevode na účet. Tie sú potrebné pri prípadnom riešení problémami so zdržaním (Prémiové body vám neprišli ani po 7 dňoch), či inými.

Vami zadané meno a priezvisko, či iné údaje do nášho platobného systému sú bezpečne chránené, pre ďalšie informácie viď: Ochrana dát, prípadne aj Všeobecné obchodné podmienky.


Ak máte nejaké problémy s prevodom z vášho účtu, odporúčame vám kontaktovať vašu banku v ktorej máte svoj bankový účet. Každá banka má bezplatné telefonické linky, kde vám presne pracovníci danej banky poradia, ako môžete prevod z vášho účtu, napríklad cez internet banking, uskutočniť.



Príjemnú hru vám želá
DK Tím :)

 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore