vetsinou kazdy dela kombinace vesnic 5-6k seker (co se vejde), okolo 3000 LK a 300 beranu
stavět do útoku 500 LnK je pitomost, když si to sami spočitate s LK namisto LnK, i pri vesnici plny obrany z luku zjistite, ze vam to mizivy mnozstvi LnK v utoku shazuje hodnotu utocnyho bonusu celkem dost podstatnym zpusobem
v pripade slozeni obrany temer vyhradne z luku se vyplati postavit specialky 400-500 beranu a LnK co se vejde
ovsem je treba zas brat v uvahu casovy faktor, nebot nez dostavim takovou specialku, muze mit obrance tu vesnici pro zmenu plnou kopijniku.....
to same je i s berany
dle turgonova vypocetniho vzorce pri vesnici s "normalni" obranou staci presne 213 beranidel na shozeni plotu na 0
jenze kdyz clovek trochu zaduma nad tim, co je "normalni" obrana (pocitano na prikladech s jednim selakem def), zjisti i bez simulatoru, ze mu tech 213 beranu v utoku proste nemuze stacit, kor kdyz jsou hradby v obrane podrzeny nejakym i byt mizivym mnozstvim katapultu a co jsem k memu prekvapeni po X letech hry zjistila, podobnou funkci na plot (i kdyz ne v takove mire) ma tezka. Prosim bez komentaru, toto tvrzeni vyplyva z dlouhodobych pozorovani a srovnavani reportu z vesnic, ktere byly pri utocich braneny pouze pechotou a ktere pechotou + TJ, pri zhruba stejnem obrannem bonusu.
Vzhledem k tomu, ze jsou pro me DK jen hrou a v odhalovani jejich technickych zakouti jsem jiz stredne pokrocilou osobou, coz mi pro chapani, jak tato hra funguje staci a nebavi me tedy se dale temito otazkami zaobirat, shrnula bych to asi tak, ze kazdy hraje tak, jak mu vyhovuje a jake jsou jeho moznosti. Jsou urcite sestavy vojsk, ktere se u hracu, kteri jsou mezi ostatnimi znami a jsou povazovani za urcitou "elitu" setkavaji s opovrzenim, bez znalosti situace, okoli te ktere vesnicky a souvislosti, ktere hrace k rekrutaci tech kterych jednotek vedou bych jejich poznamky povazovala za irelevantni.
U vetsiny hracu tedy najdes v utoku 300 beranu, kolem 3000 LJ a zbytek seker do plneho selaku. V def pak 1000 tezke a zbytek jednotek v selaku rovnomerne rozdeleny mezi kopije, sermy a luky.
Jak tedy podotykam, jsou to asi nejčastější sestavy utoku a obrany s kterymi se muzes setkat (pro pripadne nepratele lacnici po mych vesnicich: to jeste neznamena, ze je tak stavim
.
Jestli te tato problematika zajima vice do hloubky, zkus kontaktovat CZ hrace zenonus, ktery se tim opravdu detailne zabyval a vytvoril i nekolik ruznych tabulek a simulatoru funkcnich i v ruznych nastavenich svetu.