Návod Fake útok

Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

DeletedUser

Hosť
Fake útok

Fake útok je útok s tak málo jednotkami, ako je to len možné. Jeho úlohou je predstierať, že sa jedná o riadny útok.
Fake útok má za úlohu zmiasť tvojich protivníkov tak, aby nevedeli, ktoré z prichdzajúcich útokov sú pre neho reálnou hrozbou.
Fake útoky sa používaju proti hráčom, ktorí majú veľa dedín, ale ty nemáš dostatok vojska na útok na všetky jeho dediny v rovnaký čas. Pužívaju sa aj v prípade, ak by protivník mohol „uhnúť“ so svojou armádaou.

Poznáme dva rozlične Fake útoky:
-Fake útok so špehmi
-Fake útok s jednotkami, ktoré sa pohybujú pomaly

Fake útoky so špehmi obsahujú minálne povolené množštvo špehov a to 5.
Môžu popliesť tvojho protivníka, keď na neho pošleš veľmi veľký počet útokov.
Má to výhodu v tom, že pošleš veľký počet útokov s malými stratami. A okrem toho môžu špehovia získať nejaké informácie o dedine tvojho protivníka.
Nevýhodou takéhoto útoku je to, že protivník môže rýchlo zistiť, že ho napádaš špehmi kvôli ich vysokej rýchlosti. Plný útok sa pohybuje oveľa pomalšie, hlavne keď je tam baranidlo alebo šlachtic. Do poručuje sa neposielať všetky fake útoky so špehmi z jednej dediny, aby protivník nevedel, že všetký fake útoky sú len špehovia.
Na druhú stranu je rozumné načasovať útoky so špehmi tak, aby si dokonale zmiatol svojho protivníka. Keďže útoky so špehmi sa dajú jednoducho identifikovať, môžeš poslať „normálny“ fake útok spoločne s útokmi so špehmi.
Tieto fake útoky musia obsahovať jedno percento jednotiek, ktoré zaberajú miesto v sedliackom dvore.
Takže na fake útok potrebujeme asi 25ks ľahkej jazdy:ljazd: alebo 100 sekerníkov:sekernik: keď ich posielame z veľkej dediny.
Obyčajne sú baranidla alebo katapulty najpomalšie jednotky, ktoré sa používajú na fake útoky, pretože zároveň spomaľuje všetky útočiace jednotky fake útoku (napríklad 1 baranidlo:baran: a 25ks ľahkej jazdy:ljazd:). Doporučuje sa namiesto baranidiel posielať katupulty:katap:, pre prípad, ak by fake útok udrel do prázdnej dediny. Potom môžu katapulty zničiť Pánsky dvor alebo nádvorie.
Potrebuješ asi 10 katapultov:katap: aby si zničil Pánsky dvor (nádvorie). To samozrejme za predpokladu, že v dedine nebude žiadne brániace sa vojsko.
Je dobre mať vyrobených 10-30 katapultov:katap: v každej obrannej dedine na poselanie fake útokov. Z útočných stačí na fake posielať baranidlá.

Ak posielaš fake útok spolu s baranidlami, môžeš to urobiť dvomi spôsobmi:

1.Aby fake útoky vyzerali ako útoky so šlacticmi, pošli útoky s branidlami po sebe s jedne dediny.
Časový rozdiel medzi šlachticom a bojovými strojmi je len 5 minút na políčko.
2. Aby fake útoky vyzerali ako normálne útoky, musíš poslať jeden fake útok z jednej dediny.

Poslať fake útoky, aby vyzerali ako útoky so šlachtou je dobrá vec hlavne na „SDS kolách“, alebo keď je tvoj protívnik offline a cieľ útoku nie je príliš ďaleko, aby mohol protivník zistiť časový rozdiel. Pre tvojho protivníka je veľmi tažké zistiť, ktorý na neho vyslaný útok je fake útok, pretože fake útok sa správa ako úplne normálny útok.
Ak posielaš fake útok napodobňujúci riadny útok, posielaj 1 fake z jednej dediny! Tvoj protivník vie, že ak ho chceš napadnuť, nemá zmysel deliť armádu jednej dediny a preto poslanie viac, ako jedného útoku z jednej dediny by mohol brať ako fake útoky.

Takže teraz ovládaš základnu taktiku fake útokov.
Lenže, môžeš dosiahnúť aj to, aby tvoje riadne útoky protivník považoval za fake útoky.
Napríklad môžeš poslať jeden riadny útok na protivníka a zároveň pošleš 2-3 fake útoky do inej jeho dediny. Tvoj protivník si potom bude myslieť, že si poslal len fake útoky, pretože nemôžeš mať v dedine 2-3 početné útočiace skupiny jednotiek. Ale pokiaľ vie, že jeden z tých útokov je riadny útok, bude pre neho ťažké uhádnuť, na ktorú dedinu tento útok ide a na ktoré dediny idú len fake útoky.
Ďalší spôsob, ako dosiahnúť, aby si protivník myslel, že sa jedná o fake útoky je simulovať útoky so šlachticmi. Takže pošleš 3 fake útoky a jeden riadny útok z jednej dediny do jednej dediny.
Je dobré, keď tieto útoky idú dosť ďaleko, pretože protivník môže zistiť, že v útokoch žiadny šlachtic nieje a preto ich môže považovať za fake útoky. Samozrejme, že útočna sila je trochu slabšia, ale vo väčšine prípadov sa jedná o pozitívny výsledok týchto útokov.
Tretí spôsob, ako dosiahnúť, aby tvoje útočiace jednotky vyzerali, ako fake útok je vyslať útok kde nebudú použité baranidlá, ale namiesto nich dáš k jednotkám 1 šermiara.
Tvoj protivník si môže myslieť, že sa jedná o veľmi zlý fake útok.
Fake útoky by mali stále doraziť do cieľa v rovnakom čase, ako normálne útoky. Kedže tvoj protivník nevie, ktorý útok je normálny a ktorý je fake, môže si pri rozdielnych časoch posielať podpory z napadnutých dedín.
Okrem toho, je dobré posielať fake útoky na čas, kedy je presúvanie obranných vojsk dosť obťiažne (napr. na 08:01:00, hlavne ak protivník vstane ráno o siedmej)
Veľa hráčov vytvára fake útoky, kde je napr. 51 špehov:speh: a 1 baranidlo:baran:, takže získajú informácie o protivníkovej dedine.
Dobrou taktikou môže byť aj to, keď necháš niektoré svoje fake útoky doraziť do protivnikovej dediny skôr, než tam dorazia hlavne útoky. Ak tie prvé útoky budú fake, protivník si môže myslieť, že sú fake aj tie ostatné.

Nezabúdaj na poslanie fake útokov aj na spoluhráčov tvojho protivníka, aby ho veľmi nepodporovali vojskom.

A to je všetko, priatelia...

Prajem veľa zábavy v hre...
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Doplnil by som ešte že veľmi dobrá vec je aj Fake Podpora,ako to funguje ?
Poposielate napr.na jednu dedinu 10 fake útokov na príchod 12:00:00 až 05 a za tým pošlete Fake podpory,teda Podpory obsahujúce jednu ľubovoľnú jednotku aby ste čo najviac nalákali protivníka že idú ostré útoky a za tým Podpory teda že si chcete po prebratí dediny tam hneď nabúchať Podpory.

Odporúčam :)

Ďaľšia dobrá vec je nasledovné.
Fake útoky prichádzajúce pred ostými útokmi
Rozhodnem sa že idem prebrať protivníkovú dedinu A.
Na dedinu A naplánujem ostré útoky + šľachtu na príchod napr.10:00:00 až 05 ale 5 minút pred tým teda na čas zhruba okolo 09:55:00 pošlem max. 3 fake útoky aby si myslel že tie ďaľšie sú tiež fake čo prídu o tej 10tej.Ide o to že ak bude obranca online uvidí že prvé 3 útoky sú fake tak okamžite pošle Podpory čo má v dedine A späť,pretože logicky si bude myslieť že aj ostatné čo prídu o päť minút sú fake útoky.


Fake útoky prichádzajúce po prebratí dediny
Na tomto som sa sám viac krát nachtylal keď na mňa útočili.
Táto taktika platí pokiaľ protivník je offline a príde napr.20 minút pred príchodm útokov naňho a nestíha to už zadeffovať a chce vychitávať šlachty,no pokiaľ obranca má označené útoky že čo je šlachta čo je sekerník atď. tak to je zbytočné,alebo to funguje na protivníka,ktorý nemá prémium a ani veľa obrany teda nemôže označovať útoky ani sa hrubou silou brániť.
Naplánujete si útoky napr.s príchodom o 11:00:00 až 05 s tým že 11:00:03 až 11:00:05 idú šlachty,na 11:00:08 pošlete 5 fake útokov.
Pýtate sa načo ?
Ide o to že pokiaľ bude chcieť vychitávať šlachty tak napadne ho dať nejaké Podpory na posledné 4 alebo 5 útokov,lenže keď spravíte toto,tak akurát vás podporí keď bude dedina vaša lebo posledných 5 útokov bude fake.
Skúšal som to už na viacej hráčov a zabralo :)
 
Naposledy upravené moderátorom:

DeletedUser

Hosť
Ide o to že pokiaľ bude chcieť vychitávať šlachty tak napadne ho dať nejaké Podpory na posledné 4 alebo 5 útokov,lenže keď spravíte toto,tak akurát vás podporí keď bude dedina vaša lebo posledných 5 útokov bude fake.

Neplatí to pre hráčov ktorý posielaju 4 noblov s 1 dediny.

Inač to využívam na speedoch. Ak má protivník útok a viem že je pripravený chytať noblov. Tak zamením poradie. Prvý útok pošlem 100lk+barany+ šlachta.Druhý potom bude vyzerať takto: 20lk+šlachta. Tretí rozdelím polovicu full+ šlachta. A posledný 2. polovica full+šlachta.
Môže to chytiť, ale bude mu to nanič pretože prvý útok mu dal dole hradby.
 
Naposledy upravené moderátorom:
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore