Diskusia Diskusia k verziám hry

petsu

Registrovaný
Člen fóra
Reakčné skóre
51
No nedá my nenapisat kritiku na túto novú verziu z dôvodu zastupov. Neviem vôbec aké problémy sa tým myslia ale obmedziť zástupy na 3 je moc. Keby 10 nepoviem ale 3? Neviem ako bude teraz možné si pomáhať zastupmi a kryt účty . Toto doslova núti buď s DK skončiť alebo hrať dual.Fakt ako pri HU sa bežne berie aj 8 zastupov a teraz ako nechápem . Ešte to vidím na zdieľané hesla čo mi tiež nepríde ako najšťastnejšie riešenie . Dúfam že toto ešte zmenia a čím skôr .

Čo sa týka ostatných veci noo také maličkosti ale však prečo nie . V každom prípade ako som už písal pre vzory by boli lepšie keby bolo možné priradiť klávesové skratky ich použiteľnosť by o dosť vzrástla ...
 

MatthewFOX

Administrátor
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
209
Snažili sme sa o to, aby to bolo aspoň 5 účtov, ale nakoniec boli nastavené 3 s tým, že sa to môže v budúcnosti ešte zmeniť.

Spýtam sa na tie klávesové skratky pre vzory ;)
 

petsu

Registrovaný
Člen fóra
Reakčné skóre
51
Dúfam že sa to zmení a čím skôr lebo toto je dosť obmedzujúce ...

Ok,diky.
 

DeletedUser18325

Hosť
Klavesove by som aj ja uvital...

Dali by ste mi vediet do osobnej spavy ked k tomuto dojde? Na forko chodim narazovo raz za dlhsi cas...
 

MatthewFOX

Administrátor
Člen tímu
Administrátor
Reakčné skóre
209
Pokiaľ by sa niečo také malo objaviť v hre, budeme o tom informovať v sekcii "Oznámenia" :)
Inak dávame aj odkaz do úvodnej stránky hry, úplne naspodok.
 

petsu

Registrovaný
Člen fóra
Reakčné skóre
51
Šľachta je šľachta to nie je pechota podľa mňa odveci že na ňu bude mať vplyv rýchlosť verbovania :/ a bude sa to týkať aj vlajky ?
 

Paiton

Herná podpora
Člen tímu
Herná podpora
Reakčné skóre
26
Tak mali sme tu nejaké sťažnosti k tomuto (že šľachtic nie je ovplyvnený) :slachtic:. Áno je to ovplyvnené aj vlajkou :rolleyes:
 
Naposledy upravené :

petsu

Registrovaný
Člen fóra
Reakčné skóre
51
"Odteraz bude každá úroveň pevnosti predlžovať trvanie kmeňových pevností o 10 %."

Počkať akože čo :D predpokladám že preklep a má tam byť trvanie kmeňových schopnosti :)
 

petsu

Registrovaný
Člen fóra
Reakčné skóre
51
Hráči chceli priehľadný náučný a zrozumiteľný systém úloh a vývojári vytvorili toto. Išiel som si to pozrieť a moc tomu nechápem. Úlohy vlastne sú len keci pretože odmeny dostanete za stavanie nehľadiac či úlohy robíte (Čo je aj na druhej strane dobre pre skúsených, keďže nemusia vôbec riešiť nejaké úlohy). Druhá vec je že tie úlohy aj reálne keci sú. Zase nováčika navádzajú robiť začiatočnícke chyby.

Triedenie. Nie, fakt nie je dobré triediť úlohy na farmenie, stavanie a armádu... Triediť môžme pri typoch vojska s tým že si musí vybrať jednu z ciest. Toto je chaotické a delí to niečo čo sa deliť nemá pretože začiatočník tomu nepochopí. Ďalšia vec je že tie úlohy mohli byť spravené ako podkategórie, a nie že musíš kliknúť na danú kategóriu aby sa ti ukázali úlohy danej kategórie. Prečo???

Grafika - hra sa síce snaží stavať na "klasike" ale aj tak by to mohlo byť spravené krajšie. Kľudne aj modernejšie. Nevyzerá to vôbec dobre, je to celé fádne a zašumené...

Pozitíva sa dá nájsť jedine v tom žeby to mohlo mať aj nejaký potenciál. Ale momentálne to vôbec nie je posun k lepšiemu.
 

Paiton

Herná podpora
Člen tímu
Herná podpora
Reakčné skóre
26
Hráči chceli priehľadný náučný a zrozumiteľný systém úloh a vývojári vytvorili toto. Išiel som si to pozrieť a moc tomu nechápem. Úlohy vlastne sú len keci pretože odmeny dostanete za stavanie nehľadiac či úlohy robíte (Čo je aj na druhej strane dobre pre skúsených, keďže nemusia vôbec riešiť nejaké úlohy). Druhá vec je že tie úlohy aj reálne keci sú. Zase nováčika navádzajú robiť začiatočnícke chyby.

Triedenie. Nie, fakt nie je dobré triediť úlohy na farmenie, stavanie a armádu... Triediť môžme pri typoch vojska s tým že si musí vybrať jednu z ciest. Toto je chaotické a delí to niečo čo sa deliť nemá pretože začiatočník tomu nepochopí. Ďalšia vec je že tie úlohy mohli byť spravené ako podkategórie, a nie že musíš kliknúť na danú kategóriu aby sa ti ukázali úlohy danej kategórie. Prečo???

Grafika - hra sa síce snaží stavať na "klasike" ale aj tak by to mohlo byť spravené krajšie. Kľudne aj modernejšie. Nevyzerá to vôbec dobre, je to celé fádne a zašumené...

Pozitíva sa dá nájsť jedine v tom žeby to mohlo mať aj nejaký potenciál. Ale momentálne to vôbec nie je posun k lepšiemu.

Podobné námietky sme už aj my mali . Dúfam že to budú ešte upravovať.
 

DeletedUser19143

Hosť
Pridal by som možnosť do aplikácie či už na androide alebo iphone keď ma človek premium hromadné stavať budovy vo viacerých dedinách , verbovanienvojska tak funguje tak mohlo by aj toto :)
 

DaveBlack

Registrovaný
Člen fóra
Reakčné skóre
2
Oceňujem novu funkciu v správcovi vystavby pre uprednostnenie SD na zaklade % obyvatelov z aktuálnej kapacity. Avsak je tam velky priestor na zlepsenie, nefunguje to tak, ako by som si predstavoval...
Stava sa to, ze spravca ma v poradovniku 5 budov podla šablóny a dojde k aktivácii tejto funkcie. Spravca zaradi do zoznamu vystavbu SD, AVSAK da tam ten sedlák kludne 5x po sebe, lebo kym postavi prvy level, stale este je splnena podmienka pre tuto funkciu (napriklad menej ako 20% obyvatelstva)... Pritom riesenie sa ponuka velmi jednoduche - spravca vystavby by mal brat do uvahy buduce obyvateľstvo, ktore bude mat dedina, ked sa sedlák dostavia.
Ja som to spravil tak, ze v mojich sablonach som dal stavat vsetky lvly SD na koniec sablony a aktivoval som tu novu funkciu a ten efekt je teda taky, ako popisujem vyssie, a to je horsie ako som to mal predtym (ze kazdy lvl sedlaku mal svoje strategické miesto v sablone).

Ak sa toto doriesi, bude to pecka. Takto to je síce fajn, ale zbytocne sa mi stavia lvl 26-30 po sebe...
 
Hore