Návrh vylepšenia pevnosti

Čo myslíte je tento systém lepší ako pôvodný ?


  • Celkový počet hlasujúcich
    5
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.

petsu x datak-svk

Herná podpora
Člen tímu
Herná podpora
Reakčné skóre
63
Milí hráči,

dnes by som vám chcel predstaviť špeciálny návrh vylepšenia pevnosti.

Dúfam že sa návrh dostane sa dostane najprv k hráčom ktorý o tom povedú diskusiu a v prípade schválenia hráčmi budú vývojári pracovať s týmto návrhom.

Na začiatok ešte dodám že návrh by mal väčší dopad na hru a nemusia byť pridané všetky prvky...

Začnime budovami.
Pri vybudovaní pevnosti budú úrovne budov nasledovné: Hlavná budova: 1, Opevnenie: 0, Kasárne: 1, Stajne: 1, Dielňa: 0, nádvorie: 1, kováčska dielňa: 1 (vzhľadom na návrh k tejto budove možno príde v úvahu zmena názvu), Kostol: 0 (vzhľadom na návrh k tejto budove možno príde v úvahu zmena názvu).
Každá budova má svoj význam. Každá budova bude stavaná za suroviny.
Hlavná budova : Zvyšuje rýchlosť ostatných stavieb a jej výstavba je potrebná k ďalším úkonom.
Kasárne: Verbovanie pešiakov.
Stajne: Verbovanie jazdcov...
Dielne: Vytváranie oblihacích nástrojov.
Opevnenie: Vylepšovanie za suroviny.
A teraz ku zaujímavejšiemu :D
Kostol: Za určitý počet bodov zlatých ( k tomu neskôr) bude možné podľa úrovne Hlavnej budovy možné zapnúť konkrétnemu členovi kmeňa určitý bonus ( obrany, útoku, účinnosti vlajok, rýchlosť výstavby, posilnenia surovín, rýchlosti verbovania, bonus na razenie mincí... ) Obmedzenie : 2 hráči naraz a 48h čakanie po uplynutí na zapnutie danému hráčovi znova bonus... Bonus vypísaný v náhľade kmeňa resp v nejakých pevnostných oznamoch.
Kováčska dielňa: Za určitý počet bodov zlatých ( k tomu neskôr) bude možné podľa úrovne Hlavnej budovy možné zapnúť celému kmeňu určitý bonus ( obrany, útoku, účinnosti vlajok, rýchlosť výstavby, posilnenia surovín, rýchlosti verbovania, bonus na razenie mincí... )
Obmedzenie každý bonus sa po využití nemôže znova spustiť po dobu akú ma účinnosť. Teda ak účinok trvá 24 hodín po jeho vypršaní bude trvať 24 hodín kým ho bude možné znova zapnúť. Okrem toho bude možné mať zapnutý naraz len jeden bonus.
Návrh novej budovy : Zlatá baňa / Mincovňa : Bolo by ju možné vytvoriť až pri hlavnej budove na 10 lvli. Produkovala by určitý počet zlatiek za deň. Dala by sa vylepšovať... - vylepšovala by sa za suroviny



Útoky obrana:
Udatnosť by som nechal a však v prípade vyhratej bitky by sa získali zlaté v počte zničených budov * úroveň hlavnej budovy. Okrem toho by sa získali suroviny v 25% hodnote so zbúraných budov. Každá pevnostná bitka by mala vplyv na kmeň v prípade vyhratej bitky v útoku by narástol v celom kmeni každému hráčovi útočná sila o 10% . To by sa v prípade 10 vyhratých bitiek bez prehry vyšplhalo na útočnú sílu až 100% kde by bol limit. Táto sila by ovplyvňovala len hráčov a každým takýmto útokom by sa sila pevnosti znižovala o 5%. To znamená že pevnosť by po 10 víťazných ťaženiach mala útočnú silu 50% a hráči o 100% vyššiu. V prípade čo i len jedného útoku ktorý neprežil by útočná morálka padla na 0% teda nebol by žiadni postih pre pevnosť a hráči by stratili bonus.

V obrane by to fungovalo rovnako v prípade 10 vyhratých obranných bitiek hráči by mali o 100% lepšiu obranu a pevnosť o 50% horšiu. Tu by mohol existovať mierový obranný bonus. V prípade že 10 dní nebol z pevnosti poslaný žiadny útok a ani žiadny nebol na ňu poslaný získavala by každý deň 2% sily obrany pre hráčov a strácala 1% obrany pre seba.

Pevnosť by okrem toho ešte v prípade vyhratej bitke či v útoku či v obrane získala každým takýmto úspechom pre členov kmeňa i seba bonus 1% rýchlosť verbovania. Tento bonus by dosiahol max 20% v prípade 20tich bitiek bez porážky. Môžme pridať že každým víťazným bojom rastie bonus ku kmeňovým bonusom o 10% až k 100%. - mám na myslí kmeňové bonusy s úrovne kmeňa.


Niekde by chcelo ešte potom aby bola vypísaná tabuľka s tým kto prispel koľko surovín a v akej časovej dobe (3 dni, 7dni, mesiac...)
Tak isto niekde by chcelo vypísať aký bonus je zapnutý a pre koho - môže byť aj v náhľade kmeňa.

Výhody: Dôležitosť pevnosti, kopa strategických možností, možnosť vybrať si odmenu podľa gusta, morálka z pevnostných bitiek, stratégia pri obrane útoku a stavaní...


Dúfam že bude k tomuto nejaká odozva :) Ďakujem za prečítanie.
 
Naposledy upravené :

Paiton

Herná podpora
Člen tímu
Herná podpora
Reakčné skóre
25
Toto je fakt že komplexný návrh, príde mi to kúsok až moc :rolleyes:. Zároveň si myslím, že z pohľadu vývoja by pri niečom takom mohli stráviť aj rok :oops:
 

petsu x datak-svk

Herná podpora
Člen tímu
Herná podpora
Reakčné skóre
63
No ak by pracoval na tom tím myslím že v pohode za mesiac sa to dá zmäknúť
 
Naposledy upravené :
Stav
Uzavreté pre ďalšie odpovede.
Hore